Bosanski Bosanski English English Français Français Deutsch Deutsch Italiano Italiano Русский Русский Español Español

Javni RTV Servis opet “kiseli” informacije: ‘Ispričnica’ zbog čega je uklonjen tekst o smjeni Vlade Tuzlanskog kantona


“Greškom smo vam poslali link o mogućoj rekonstrukciji u Vladi Tuzlanskog kantona. Ovo je tema koja je planirana za dnevnike koji će biti emitirani tokom vikenda pa je tekst povučen do emitiranja u tim informativnim emisijama BHT1”, saopćeno je iz BHRT-a.

Podsjećamo, tekst u kojem je pisalo kako je SDA preuzela ulogu opozicije i javno najavila smjenu premijera iz sopstvenih redova uklonjen je s portala BHRT-a pola sata nakon objavljivanja.

Javni radiotelevizijski servis posljednjih dana postao je predmet žestokih kritika nakon što je s programa BHT-a bez obrazloženja povučen najavljeni intervju s direktoricom Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu i suprugom predsjednika SDA Sebijom Izetbegović.